Lupička klenotů se zubní protézou a naslouchátkem

Je to taková veselá představa: důchodcovská mafie. Zákeřní a drsní senioři, kteří už se nebojí ničeho, jenom nudného čekání na smrt. A tak začnou žít dobrodružně. Ostatně, s trochou cynického realismu: i kdyby je zavřeli na doživotí, nic tak strašného už se nestane. Knihu Davida Walliamse Babička drsňačka načetl Jiří Lábus.

Rádio Kosmas

Nemám jako prezident žádnej životopis? Tak nějakej napiš!

Pracovala v začátcích u Václava Havla na Hradě jako ředitelka sekce Stížností a milostí. Jinak se ale Eda Kriseová a VH znali z disentu. Byla první, která byla po ruce, když bylo ze společenských důvodů potřeba Havlův život sepsat. A tak tento životopis vyšel už roku 1991. Teď vychází v dalším, doplněném vydání. Také jako audio kniha, na které čtou Daniela Kolářová a Jan Kačer.
Rádio Kosmas

Zmobilizovaný Jan Werich

Kdyby si mohl Jan Werich poslechnout, co všechno za posledních 25 let vyšlo, co všechno z jeho povídání bylo někde zaznamenáno a nakonec spatřilo světlo světa, asi by nevěřil vlastním uším. Jenže lidi Werichův hlas nějak uklidňuje. Už jen tím, že ho poslouchají, si sami připadají nějak moudřejší. Další werichovská dávka z rozhlasového archivu se jmenuje Velké maličkosti.
Rádio Kosmas

Byl jednou jeden Karamazov a měl tři syny (tedy vlastně čtyři)

A všichni se, včetně svého otce, perou se svými stíny. Jedné krve, ale každý trochu jinak. A tak se na jednom místě jako klubko hadů svíjí rodina, církev, celá společnost v komprimovaných situacích. Dostojevského román o nízkostech pijanů i světců, o božsko-ďábelské frašce, idejích, vycházejících z pudů a o věčné bitce srdce a rozumu. Brzo už k pořízení výtečná rozhlasová dramatizace s Josefem Somrem, Janem Hartlem, Františkem Němcem, Ladislavem Frejem...