Co život vzal, Betty MacDonaldová dá...

S jejími knihami prý ženy přežíjí takřka cokoliv! A skutečně - už několik ženských generací má knihy Vejce a já a Co život dal a vzal za svoje hevery, které je vytahují z bahna smutků, proher, bolestí a zklamání. Životní optimismus těchto knih už - a to zcela bez přehánění - zachránil tisíce lidských životů. Udržel dohromady rodiny. Tahle kniha je na metál! Její audio podobu načetly: Martina Hudečková, Taťjána Medvecká a Vilma Cibulková.

Rádio Kosmas

Jaké strašné historky kolují mezi lidmi!

Kde se vezmou, tu se vezmou..a už jsou tu a obíhají od ucha k uchu. Odborníkem na "městské legendy" je kulturní etnolog Petr Janeček. A že jeho sbírky toho"co jedna paní povídala" nejsou žádné suchopárné vědátorské texty, ale plnokrevné a někdy pěkně děsuplné historky, to už mnozí čtenáři vědí z jeho knih Černá sanitka. Teď vychází další sběr - Krvavá Máry a jiné strašlivé historky. Audio -ukázka je ale ještě z Černé sanitky.
Rádio Kosmas

Když do Nového Strašecí dorazí Bill Madlafousek

Je vám devět a vaši rodiče vás z města odvezou do nějakého Prdelákova a ani se vás nikdo nezeptá. Klasika! Nakonec ale i v takové díře může vzniknout docela divoká parta hošanů a jedný holky. Dobrodružství Billa Madlafouska jsou něco mezi Šimkem a Grossmanem, Bylo nás pět a Malým Mikulášem. Čte s chutí Oldřich Kaiser.
Rádio Kosmas

Být strážníkem - nováčkem v New Yorku poloviny 19. století

S hlavním hrdinou knihy Bohové Gothamu se hned od počátku sžil i jeho audio interpret, herec Martin Písařík: „Timothy je člověk, který nestojí o hrdinství. To je mi sympatické. Osud a jeho bratr rozhodli za něj a on si ani nevšiml, kdy se stal tím, kým měl být: detektivem. Je chytrý, dobrý pororovatel a statečnost je pro něj nutnost, nikoli snaha se vyznamenat. Společný máme odmítavý postoj k násilí."