Ediční plán Argo - podzim, zima 2015

Edičák Arga je tradičně našvihaný pestrou směskou. Argo-klasici, argo novici, argo-blouznivci, argo- historici, argo-hysterici....Tak koukněte, co konkrétně na vás čeká:

Paseka dobrousila v letních parnech svoje knižní plány na druhou půlku letošního roku. Zalistujte si v edičáku, udělejte výpisky. Osobně si s chutí počkám na Johna Muir a a jeho pra-ekologickou knihu Mé první léto v Sieře Nevadě, na další Ljudmilu Ulickou, na nový překlad Anežky Charvátové, tentokrát Kolumbijec  Vásquez a jeho Hluk padajících věcí, nebo na vzpomínky šéfa pražské kriminálky Pětadvacet let s vrahy.

Ediční plán Paseky - II. pololetí 2015

Paseka dobrousila v letních parnech svoje knižní plány na druhou půlku letošního roku. Zalistujte si v edičáku, udělejte výpisky. Osobně si s chutí počkám na Johna Muir a a jeho pra-ekologickou knihu Mé první léto v Sieře Nevadě, na další Ljudmilu Ulickou, na nový překlad Anežky Charvátové, tentokrát Kolumbijec Vásquez a jeho Hluk padajících věcí, nebo na vzpomínky šéfa pražské kriminálky Pětadvacet let s vrahy.
Napětí, Inteligentní žena, Romantika - tři tradičně hlavní pilíře nakladatelské strategie nakladatelství Domino. A jména jako Jeffery Deaver, Mo Hyder...A novinkové doporučení od nakladatelství: příběh odehrávající se mezi pakistánským venkovem a americkou univerzitou Rodinná čest (prý tak trochu Khaled Hosseini) a autobiografický příběh ženy, která se v devatenácti letech dozvěděla, že do deseti let oslepne Teď už tě vidím.