Nejprodávanější tituly v roce 2015
média a komunikace

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace
Knížka se věnuje klíčové otázce neziskových organizací: Co je třeba udělat, aby se nezisková organizace stala atraktivní pro veřejnost a byla schopna zajistit dostatek zdrojů na prosazování a naplňování svého poslání?
média a komunikace
Ukázky

Public relations, fundraising a lobbing pro neziskové organizace

212 Kč
Elektroakustická hudba a vybrané koncepty radioartu
Problematika vymezování tvůrčích pozic v prostředí akustických umění z pohledu domácí scény radioartu.
média a komunikace

Elektroakustická hudba a vybrané koncepty radioartu

108 Kč
Bezpečnost na internetu pro všechny
Tato kniha vyjmenovává bezpečnostní rizika a nebezpečí hrozící uživatelům internetu a smartphonů, současně však poskynuje instrukce, jak se jim vyhnout.
média a komunikace

Bezpečnost na internetu pro všechny

278 Kč
Minimum akademického bontonu
Známá a zkušená autorka čtivým způsobem seznamuje čtenáře se způsoby chování a jednání na akademické půdě, na odborných stážích, kongresech, sympoziích a obdobných akcích napříč všemi obory.
média a komunikace

Minimum akademického bontonu

80 Kč
Jak získat a ovlivnit téměř každého
Chtěli byste umět snadněji přesvědčit jiné lidi, získat je na svou stranu a úspěšně s nimi navazovat vztahy? Naučíte-li se perfektně jednat s lidmi, získáte v životě obrovskou výhodu.
média a komunikace

Jak získat a ovlivnit téměř každého

287 Kč
Public relations a zpravodajství
Kniha sleduje dopady hluboké proměny zpravodajských médií a žurnalistiky na obor media relations (vztahy s médii).
média a komunikace
Ukázky

Public relations a zpravodajství

69 Kč
Komunikace ve veřejné správě
Komunikace ve veřejné správě bývá v představách veřejnosti spojována s riskantní chůzí po laně visícím nad hlubokou propastí, které se trvale účastní jen vycvičení akrobaté, zvyklí na pády a pokřik obecenstva.
média a komunikace
Ukázky

Komunikace ve veřejné správě

314 Kč
Zobrazuji 11 - 20 z 17 položek
<< < 1 2