Nejprodávanější tituly v roce 2024

Kniha o vědě
Bohatě ilustrovaná, chronologicky řazená kniha, svým pojetím navazující na Matematickou knihu a Knihu o fyzice, shrnuje nejdůležitější a nejpřevratnější vědecké objevy od astronomie po psychologii.

Kniha o vědě

Profesor Astrokocour: Hranice vesmíru
Výpravná obrazová encyklopedie pro děti, která sklidila obrovský úspěch hned po svém anglickém vydání, přiblíží všechna tajemství vesmíru – od velkého třesku po planety Sluneční soustavy.

Profesor Astrokocour: Hranice vesmíru

Před velkým třeskem
Clegg ve své knize sleduje, jak se proměňovaly představy lidí o vzniku vesmíru - počínaje mýty o božském stvoření až po převratnou ideu vesmíru vzniklého nepředstavitelným výbuchem "z ničeho".

Před velkým třeskem

O pojmu vesmír
Kniha O pojmu vesmír čtenáři nabízí názory na vesmír řady moudrých lidí světa od starověku podnešek.

O pojmu vesmír

Záře
Hvězdy, planety, vesmírná tělesa. Naučte se je v 15 kapitolách pozorovat na obloze a objevte o nich zajímavé informace.

Záře

Atlas vesmíru pro děti
Nádherně ilustrovaný atlas s šesti velkými rozkládacími mapami odhalí všem malým zájemcům skrytá tajemství blízkého i vzdáleného vesmíru.

Atlas vesmíru pro děti

Kameny z vesmíru
Jestlipak rozeznáte obyčejný kámen od kamene vesmírného původu…tedy od meteoritu?

Kameny z vesmíru

Dopisy astrofyzika
Vlivný americký astrofyzik zveřejňuje soukromou korespondenci se svými fanoušky z celého světa, kteří ho oslovili při hledání odpovědí na nejrozmanitější otázky (nejen) kosmologie.

Dopisy astrofyzika

Sluneční soustava dalekohledem
Vypravte se s námi za nočními svítícími oblaky, polárními zářemi, meteory, zodiakálním světlem či umělými družicemi.

Sluneční soustava dalekohledem

Záhady vesmíru
Putujte s námi ze Země až do hlubin vesmíru, kde potkáte podivuhodné planety, daleké hvězdy a fascinující galaxie. Tato nádherná encyklopedie odhaluje tajemství více než stovky nebeských těles, přibližuje nejnovější vědecké objevy atd.

Záhady vesmíru