Tomáš Barčík - Strategický marketing

Strategický marketing

Nakladatel: Ústav práva a právní vědy 2013
Rozebráno
207 Kč
pohlídat

Anotace

Strategický marketing se jako disciplína v posledních letech zabydlel i v České republice, kde jsme vývoj v oblasti marketingových aktivit po druhé světové válce nezažili; není tajemstvím, že boom marketingu, a strategického marketingu zvláště, úzce souvisí s internetovou revolucí 90. let minulého století a jeho vývoj je od té doby prakticky...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Strategický marketing
Autor:
Barčík, Tomáš
Nakladatel:
Ústav práva a právní vědy
Edice:
Právo a management
EAN:
9788090524774
ISBN:
978-80-905247-7-4
Doporučená prodejní cena:
230 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 110 stran, česky
Rozměry:
15 × 23 cm
Rok vydání:
2013