Nirmalya Kumar - Marketing jako ...

Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu

Nakladatel: Grada 2008
Rozebráno
278 Kč
pohlídat

Anotace

Světově uznávaná kniha, k níž předmluvu napsal Philip Kotler, poskytuje manažerům a ředitelům firem vynikající návod jak úspěšně řídit firmu na dnešním roztříštěném a rychlém trhu. Marketérům kniha ukazuje, že aby opět získali své důležité postavení ve firmě, musí se soustředit na to, co zajímá majitele - na růst. Na mnoha zajímavých praktických...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketing jako strategie vedoucí k úspěchu
Autor:
Kumar, Nirmalya
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024724393
ISBN:
978-80-247-2439-3
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 240 stran, česky
Rozměry:
17 × 24 cm
Rok vydání:
2008 (1. vydání)