Úvod
Vyhledávání
Výsledky hledání: Public relations jako ovlivňování mínění -Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 2., rozšířené vydání Jozef Ftorek
Výsledek pro:
Public relations jako ovlivňování mínění -Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat – 2., rozšířené vydání Jozef Ftorek
Rozšířené vyhledávání
Pouze skladem
Pouze bazar
Řadit:
od nejnovějších
od nejprodávanějších
od nejlevnějších
od nejlépe hodnocených
od nejvíce zlevněných
podle relevance
podle názvu A-Z
Kniha
E-Kniha
Nové, rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům...
Ukázky
Public relations jako ovlivňování mínění
Jozef Ftorek
253 Kč
Kniha
Kniha ojedinělá šíří zpracování tématu. Publikace je určena každému, kdo je z podstaty své profese nebo zájmu nucen efektivně komunikovat s veřejností nebo dalšími cílovými skupinami, a to zejména prostřednictvím masmédií.
Public relations jako ovlivňování mínění
Jozef Ftorek
250 Kč
Nahoru