Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová - Image a firemní identita
Snížená cena Skladem

Image a firemní identita: 2., aktualizované a rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2020
Skladem
134 Kč

Anotace

Druhé vydání jediné ucelené publikace o image a firemní identitě na našem trhu přináší kromě odborně erudovaného, a přitom čtivého výkladu problematiky také řadu příkladů budování, změn i analýzy image a firemní identity z české i zahraniční praxe. Věnuje se i vytváření corporate identity ČR, včetně zkráceného názvu naší země.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Image a firemní identita
Autor:
Mikeš, Jiří a Vysekalová, Jitka
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027128419
ISBN:
978-80-271-2841-9
Doporučená prodejní cena:
369 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 224 stran, česky
Rozměry:
17,2 × 24,5 cm
Rok vydání:
2020 (2. vydání)