Hana Lošťáková, kol. - Diferencované ...

Diferencované řízení vztahů se zákazníky

Nakladatel: Grada 2009
Není skladem
349 Kč
pohlídat

Anotace

Vzrůstající dynamika změn v tržním prostředí vyžaduje flexibilní a vysoce kvalitní dodávky takových výrobků a služeb, které jsou stále častěji přizpůsobeny každému zákazníkovi na míru. Publikace v ucelené formě ukazuje, co je podstatou této diferencované strategie a jaké jsou její základní pilíře - hodnota pro zákazníka a hodnota zákazníků pro...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Diferencované řízení vztahů se zákazníky
Autor:
Lošťáková, Hana a kol.
Nakladatel:
Grada
Edice:
Expert
EAN:
9788024731551
ISBN:
978-80-247-3155-1
Doporučená prodejní cena:
375 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 272 stran, česky
Rozměry:
17 × 25 cm
Rok vydání:
2009 (1. vydání)