Ke stažení

Moderní metody a techniky marketingového výzkumu

Nakladatel: Grada 2011
Ihned
339 Kč

Anotace

Přehledná a srozumitelná publikace představuje současné metody a techniky marketingového výzkumu a přináší řadu rad a tipů pro jejich využití v praxi. Velmi cenné je velké množství příkladů a řada případových studií z reálné praxe. Seznámíte se s metodikou a technikami provádění marketingového výzkumu, od plánu výzkumu přes sběr, zpracování a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Moderní metody a techniky marketingového výzkumu
Autor:
Kozel, Roman
Nakladatel:
Grada
EAN:
Doporučená prodejní cena:
339 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 304 stran, bez zabezpečení DRM, 5,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2011