Pavel Horňák, Olga Jurášková, kolektiv - Velký slovník ...

Velký slovník marketingových komunikací

Nakladatel: Grada 2012
Rozebráno
314 Kč
pohlídat

Anotace

Dlouho očekávaný slovník pojmů z marketingové komunikace je konečně zde! Zkušení autoři a odborníci vysvětlují téměř 1500 hesel z oblasti reklamy, public relations, podpory prodeje, direct marketingu, osobního prodeje, psychologie marketingové komunikace a také z nových forem a prostředků marketingové komunikace. Publikaci, která je zcela ojedinělá...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Velký slovník marketingových komunikací
Autor:
Horňák, Pavel, Jurášková, Olga a kolektiv
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024743547
ISBN:
978-80-247-4354-7
Doporučená prodejní cena:
349 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 272 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2012