Jitka Vysekalová, kol. - Emoce v marketingu

Emoce v marketingu: Jak oslovit srdce zákazníka

Nakladatel: Grada 2014
Rozebráno
446 Kč
pohlídat

Anotace

Emoce hrají v marketingu důležitou, ne-li hlavní roli – od marketingového výzkumu přes jednotlivé části marketingového mixu až po komunikační strategie. Jak můžeme emoce v marketingu a především v marketingové komunikaci využít? Jaký význam mají emoce pro člověka a jeho spotřební a nákupní chování? Jak pomocí emocionální komunikace vzbudit zájem...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Emoce v marketingu
Autor:
Vysekalová, Jitka a kol.
Nakladatel:
Grada
Edice:
Expert
EAN:
9788024748436
ISBN:
978-80-247-4843-6
Doporučená prodejní cena:
495 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 296 stran, česky
Rozměry:
17 × 24,6 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)