Jiří Mikeš, Jitka Vysekalová - Reklama

Reklama: Jak dělat reklamu

Nakladatel: Grada 2010
Reklama

Reklama

269 Kč
Rozebráno
269 Kč
pohlídat
Rozebráno
250 Kč
pohlídat

Anotace

Nové, aktualizované a doplněné vydání základní české knížky o reklamě opět připravili přední čeští odborníci na reklamu, předsedkyně České marketingové společnosti Jitka Vysekalová, a uznávaný praktik, bývalý prezident Asociace komunikačních agentur, který dnes přednáší na VŠE v Praze, Jiří Mikeš. Nové vydání přináší aktuální údaje a informace ze...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Reklama
Autor:
Mikeš, Jiří a Vysekalová, Jitka
Nakladatel:
Grada
Edice:
Manažer
EAN:
9788024734927
ISBN:
978-80-247-3492-7
Doporučená prodejní cena:
269 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 208 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2010 (3. vydání)