Dagmar Jakubíková, Petr Janeček - Strategický marketing
Novinka Skladem

Strategický marketing: Strategie a trendy – 3. přepracované a rozšířené vydání

Nakladatel: Grada 2023
Skladem
539 Kč
Strategický marketing /2. vyd./

Strategický marketing /2. vyd./

446 Kč
Rozebráno
446 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha přináší komplexní přehled nástrojů a technik strategického řízení a marketingu v reakci na současné globální výzvy a trendy vyvolané globalizací, pandemiemi, politicko-ekonomickou situací a dalšími příčinami. Publikace je určena vlastníkům firem, manažerům, marketingovým pracovníkům, studentům vysokých škol.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Strategický marketing
Autor:
Jakubíková, Dagmar a Janeček, Petr
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027137220
ISBN:
978-80-271-3722-0
Doporučená prodejní cena:
599 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 432 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 24 cm
Rok vydání:
2023 (3. přepracované a rozšířené vydání)