Vilém Kunz - Sportovní marketing

Sportovní marketing: CSR a sponzoring

Nakladatel: Grada 2018
Rozebráno
242 Kč
pohlídat

Anotace

Cílem knihy je přiblížit stěžejní proměny profesionálního světa sportu a hlouběji analyzovat jejich dopady na oblast sportovního marketingu, včetně možností efektivního využívání některých jeho moderních nástrojů. Kromě hlavních teoretických východisek kniha přináší mnoho inspirativních příkladů ze zahraničního i tuzemského prostředí. Při...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Sportovní marketing
Autor:
Kunz, Vilém
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788027105601
ISBN:
978-80-271-0560-1
Doporučená prodejní cena:
269 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 176 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2018 (1. vydání)