Ida Rašovská, Kateřina Ryglová - Management ...
Snížená cena Skladem

Management kvality služeb v cestovním ruchu: Jak zvýšit kvalitu služeb a spokojenost zákazníků

Nakladatel: Grada 2017
Skladem
89 Kč

Anotace

Na trhu ojedinělá kniha uceleně představuje východiska, modely a nástroje managementu kvality služeb a aplikuje je v jednotlivých odvětvích cestovního ruchu . Prezentuje zajímavé výsledky dílčích výzkumů v oblasti kvality služeb a přináší cenná doporučení pro podnikatelskou praxi. Výsledky výzkumů přitom dosud nebyly v knižní podobě publikovány.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Management kvality služeb v cestovním ruchu
Autor:
Rašovská, Ida a Ryglová, Kateřina
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024750217
ISBN:
978-80-247-5021-7
Doporučená prodejní cena:
289 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 192 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 24 cm
Rok vydání:
2017 (1. vydání)