kolektiv - Volební kampaň ...

Volební kampaň v České republice

kolektiv
Nakladatel: Masarykova univerzita Brno 2000
Rozebráno
72 Kč
pohlídat

Anotace

Těžištěm publikace je problematika volební kampaně v České republice, která je nahlížena především z právního hlediska. První část je věnována vztahu mezi volební kampaní a svobodou projevu, druhá část pokračuje zamyšlením nad problematikou volební kampaně a sdělovacích prostředků. Třetí část studie se zabývá klíčovou otázkou volební kampaně, tzn....
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Volební kampaň v České republice
Autor:
kolektiv
Nakladatel:
Masarykova univerzita Brno
Edice:
Studie /SLON/
EAN:
9788021023529
ISBN:
80-210-2352-X
Doporučená prodejní cena:
80 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 128 stran, česky
Rozměry:
12,5 × 20 cm
Rok vydání:
2000