Jan Halada, Barbora Osvaldová, kolektiv - Praktická ...

Praktická encyklopedie žurnalistiky (2. vyd)

Nakladatel: Libri 2002
Rozebráno
216 Kč
pohlídat

Anotace

Kolektiv zkušených pedagogů a publicistů z Fakulty sociálních věd UK pod vedením B. Osvaldové a J. Halady připravil již druhé vydání příručky, která v přehledných a výstižných heslech seznamuje s pojmy souvisejícími s celou šíří žurnalistiky od klasického pojmosloví až po dnešní rychle se měnící mediální svět včetně fotografie, elektronických...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Praktická encyklopedie žurnalistiky (2. vyd)
Autor:
Halada, Jan, Osvaldová, Barbora a kolektiv
Nakladatel:
Libri
EAN:
9788072771080
ISBN:
80-7277-108-6
Doporučená prodejní cena:
240 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 240 stran, česky
Rozměry:
14,5 × 20,5 cm
Rok vydání:
2002 (2. vydání)