Barbora Osvaldová - Česká média a feminismus

Česká média a feminismus

Nakladatelé: Libri, SLON 2004
Rozebráno
216 Kč
pohlídat

Anotace

Feminismus jako pojem se v českých médiích začal více objevovat po roce 1990. I když nebyl nový, byl spíše vnímán jako pojem či termín importovaný, vnucovaný české společnosti různými feministickými skupinami, zejména z USA a Spolkové republiky Německo, které se rozhodly, že své východní „sestry“ přivedou na „správnou cestu“ pomocí osvěty, grantů a...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Svéráz národního feminismu

Sto padesát stran knihy Barbory Osvaldové Česká média a feminismus patří k tomu nejvíc inspirativnímu, co u nás bylo na feministické téma za posledních patnáct let napsáno. Bez ohledu na to, zda čtenář s jejími závěry souhlasí nebo ne. (...) Autorka by si přála, aby o feminismu všichni debatovali pokud možno a) vážně, b) kladně. Nemá-li se ale život zvrátit v smrt, musíme doufat, že se toto její přání nenaplní.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Česká média a feminismus
Autor:
Osvaldová, Barbora
Nakladatel:
Libri, SLON
Edice:
Gender sondy
EAN:
9788072772636
ISBN:
80-7277-263-5
Doporučená prodejní cena:
240 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 160 stran, česky
Rozměry:
11 × 19 cm
Rok vydání:
2004 (1. vydání)