Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Naučná> Společenské vědy> Média a komunikace>kniha Média a modernita

Obálka titulu Média a modernita

Média a modernita

John B. Thompson

Popis: 1× kniha, brožovaná, 220 stran, 16,5 × 24 cm, česky - více

Běžná cena: 250 Kč
U nás ušetříte: 25 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 225 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 205 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 1 pracovního dne.
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

Kniha britského sociologa Johna B. Thompsona Média a modernita tvoří jeden ze základních textů sociálních věd. Nabízí syntetizující výklad úlohy, kterou mají komunikační média při vývoji moderní společnosti od knihtisku přes rozmach masových médií až po globalizaci komunikace. Autor klade důraz na specifika mediální komunikace oproti komunikaci tradiční a na nově vznikající formy interakce. Osm sevřených kapitol je psáno stylem sice čtivým, textu však dominuje odborná věcnost a uměřenost.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Média a modernita

  • Nakladatel: Karolinum
  • ISBN: 80-2460-652-6, EAN: 9788024606521
  • Originál: The Media and Modernity
  • Překlad: Jirák, Jan
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 220 stran, 16,5 × 24 cm, česky
  • Rozměry: 16,5 × 24 cm
  • Rok vydání: 2004 (1. vydání)

Recenze

Recenze v Médiích

Ke studiu

Martin Groman, LIDOVÉ NOVINY, 19.3.2005
(...) Práce sociologa Johna B. Thompsona z univerzity v Cambridgi, která se nyní dočkala českého překladu (od Jana Jiráka), se zaměřuje na tu nejobtížněji empiricky doložitelnou část výzkumu médií - tedy na jejich účinky. Ve své teoretické práci s podtitulem Sociální teorie médií Thompson vychází ze sledování jednotlivých rolí, jaké hrála média při vývoji společnosti od tradiční po tzv. postmoderní.

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Hodnotil 1 uživatel, zatím žádné recenze,
 
zavřít