Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Naučná> Společenské vědy> Média a komunikace>kniha Analýza obsahu mediálních sdělení

Obálka titulu Analýza obsahu mediálních sdělení

Analýza obsahu mediálních sdělení

Lutz Hagen, Jakub Končelík, Irena Reifová, Helmut Scherer a Winfried Schulz

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, brožovaná, 150 stran, 14 × 20 cm, česky - více

Běžná cena: 155 Kč
U nás ušetříte: 15 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 140 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 127 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Mám zájem
Rozebráno
Rozebráno
Titul je vyprodaný.
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Anotace

Druhé, přepracované vydání knihy poskytující úvod do problematiky politické komunikace a obsahové analýzy masově mediovaných textů. První část publikace tvoří tři texty sociologů z univerzity v Erlagenu-Norimberku, vypracované v rámci společného projektu s FSV UK. Uvádějí čtenáře do problematiky vztahu médií a veřejné sféry, ukazují způsoby kvantitativního rozboru masově mediovaných sdělení a vyhodnocování zpravodajství. Druhá část knihy přináší konkrétní výsledky projektu, který se zabýval zobrazováním tzv. vánoční krize v České televizi na přelomu let 2000 a 2001 ve zpravodajství Českého rozhlasu.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Analýza obsahu mediálních sdělení

  • Nakladatel: Karolinum
  • ISBN: 80-246-0827-8, EAN: 9788024608273
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 150 stran, 14 × 20 cm, česky
  • Rozměry: 14 × 20 cm
  • Rok vydání: 2005 (2. přepracované vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Jakub Končelík

Irena Reifová

 
zavřít