Eva Bradová - Od lokálních ...

Od lokálních mítinků k politickému marketingu: Teorie a vývoj politické komunikace a volebních kampaní

Rozebráno
162 Kč
pohlídat

Anotace

Volební kampaně mají v procesu voleb nezanedbatelný vliv na rozhodování voličů a samotné volební výsledky. Přestože volební kampaně představují nepostradatelnou součást voleb a společně tvoří jeden z hlavních pilířů teorií demokracie, zůstává tato oblast v České republice takřka nedotčena systematickým politologickým výzkumem a to navzdory faktu,...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Od lokálních mítinků k politickému marketingu
Autor:
Bradová, Eva
Nakladatel:
Mezinárodní politologický ústa
Edice:
Monografie
EAN:
9788021038004
ISBN:
80-210-3800-4
Doporučená prodejní cena:
180 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 112 stran, česky
Rozměry:
14 × 20 cm
Rok vydání:
2005 (1. vydání)