Andrzej W. Jablonski, kolektiv - Politický marketing

Politický marketing: Úvod do teorie a praxe

Nakladatel: Barrister & Principal 2006
Rozebráno
221 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha, jejímiž autory jsou erudovaní polští odborníci, přibližuje základy politického marketingu. Konkrétně představuje jeho použití v politických a zvláště volebních kampaních, metody analýzy a diagnostikování politického trhu, strategie využívané politickými stranami a politiky k oslovení voličů, způsoby vytváření image, vysvětlení podstaty...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Politický marketing
Autor:
Jablonski, Andrzej W. a kolektiv
Nakladatel:
Barrister & Principal
Edice:
Studium
EAN:
9788073640118
ISBN:
80-7364-011-2
Doporučená prodejní cena:
245 Kč
Originál:
Marketing polityczny w teorii i praktyce
Překlad:
Kopeček, Lumír
Popis:
1× kniha, brožovaná, 208 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2006 (1. vydání)