Claudia Fantapi Altobelli, Ralph Berndt, Matthias Sander - Mezinárodní ...
Snížená cena

Mezinárodní marketingový management

Nakladatel: Computer Press 2007
Rozebráno
225 Kč
pohlídat

Anotace

Tato kniha se obrací na všechny, kteří se v rámci vzdělávání nebo povolání konfrontují s problémy mezinárodně orientovaného marketingu. Fundované kompendium poznatků a principů marketingového ma-nagementu na poli nadnárodních a mezinárodních trhů shrnuje marketingové plánování, controlling a organizaci včetně řízení lidského potenciálu.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Mezinárodní marketingový management
Autor:
Altobelli, Claudia Fantapi, Berndt, Ralph a Sander, Matthias
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025116418
ISBN:
978-80-251-1641-8
Doporučená prodejní cena:
499 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 368 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2007