Ivan Crha, Zdeněk Křížek - Jak psát reklamní text

Jak psát reklamní text

Nakladatel: Grada 2008
Rozebráno
269 Kč
pohlídat

Anotace

Třetí vydání čtivé a přitom velice fundované knížky se opět věnuje všemu podstatnému, co je třeba znát k sestavení účinného reklamního textu pro inzeráty, letáky a katalogy, televizní a rozhlasovou reklamu, venkovní reklamu i pro reklamu na internetu. Nové vydání je aktualizováno s ohledem na vývoj oboru v uplynulých pěti letech, nově je v knížce...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Jak psát reklamní text
Autor:
Crha, Ivan a Křížek, Zdeněk
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024724522
ISBN:
978-80-247-2452-2
Doporučená prodejní cena:
289 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 224 stran, česky
Rozměry:
17 × 24 cm
Rok vydání:
2008 (3. rozšířené vydání)