Donald Baack, Kenneth E. Clow - Reklama, ...
Doručení po ČR zdarma

Reklama, propagace a marketingová komunikace

Nakladatel: Computer Press 2008
Skladem
- 29%
954 Kč
Mírně mechanicky poškozené ?

Anotace

Čím je kniha přínosná?

Autoři si uvědomují základní problém, který sužuje řadu firem, a snaží se jim poradit, jak marketingovým sdělením prorazit ve změti přehuštěných trhů. V poslední dekádě se objevilo mnoho nových způsobů, jak produkty a služby prodávat, a mnoho nových míst, kde je propagovat. Klíčem k efektivnímu programu reklamní, propagační a...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Reklama, propagace a marketingová komunikace
Autor:
Baack, Donald a Clow, Kenneth E.
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025117699
ISBN:
978-80-251-1769-9
Doporučená prodejní cena:
1 590 Kč
Originál:
Integrated Advertising, Promotion, and Marketing Communications
Překlad:
Paulíny, Vladimír
Popis:
1× kniha, vázaná, 504 stran, česky
Rozměry:
21 × 28,5 cm
Rok vydání:
2008 (1. vydání)