Jacquie L’Etang - Public Relations

Public Relations: Základní teorie, praxe, kritické přístupy

Nakladatel: Portál 2009
Rozebráno
518 Kč
pohlídat

Anotace

Kniha poskytuje komplexní pohled na problematiku oboru public relations – nedefinuje a nevnímá PR pouze jako součást podnikového marketingu, ale i jako komplexní obor a dovednost ovlivňovat mínění. PR zařazuje do kontextu dalších příbuzných oborů vztahujících se k mediálním strategiím a k teoriím persvaze (mediální marketing, management, sociologie...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Public Relations
Autor:
L’Etang, Jacquie
Nakladatel:
Portál
EAN:
9788073675967
ISBN:
978-80-7367-596-7
Doporučená prodejní cena:
575 Kč
Originál:
Public Relations. Concepts, Practice and Critique
Popis:
1× kniha, vázaná, 340 stran, česky
Rozměry:
16,5 × 23,5 cm
Rok vydání:
2009 (1. vydání)