Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Naučná> Společenské vědy> Média a komunikace>kniha Žurnalistika v informační společnosti

Obálka titulu Žurnalistika v informační společnosti

Žurnalistika v informační společnosti

Proměny a perspektivy žurnalistiky v epoše digitálních médií aneb nová média teoreticky i prakticky

Barbora Osvaldová a Alice Tejkalová

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, brožovaná, 196 stran, 14,4 × 20,5 cm, česky - více

Běžná cena: 210 Kč
U nás ušetříte: 21 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 189 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 172 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 2 pracovních dnů.
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

"Kdybychom dnes sestavovali žebříček nejčastěji užívaných slov za posledních deset let, spolehlivě bychom termín "internet" nalezli v první desítce. A pokud bychom uvažovali o proměnách medií od 90. let minulého století, internet a vzestup digitální žurnalistiky bude na prvním místě." (z recenzního posudku A. Halady). Soubor obsahuje 13 textů různých autorů, které se kvalitativní proměnou produkce i vnímání žurnalistiky zabývají z teoretického i ryze praktického hlediska. Práce přináší praktický přehled o základních tématech nových médií pro studenty žurnalistiky, praktikující novináře i námět k úvahám o budoucím společenském vývoji, jenž dnešní média dokumentují i spoluvytvářejí.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Žurnalistika v informační společnosti

  • Nakladatel: Karolinum
  • ISBN: 978-80-246-1684-1, EAN: 9788024616841
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 196 stran, 14,4 × 20,5 cm, česky
  • Rozměry: 14,4 × 20,5 cm
  • Rok vydání: 2009 (1. vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Barbora Osvaldová

Doc. PhDr. Barbora Osvaldová (1950) vystudovala publicistiku na FSVP UK v Praze. Od roku 1990 působí na katedře žurnalistiky na Institutu komunikačních studií a žurnalistiky Fakulty sociálních věd, kterou spoluzakládala; dnes jako vedoucí katedry. Vede Komisi pro etiku při Syndikátu novinářů ČR. Zbývá se také praktickou publicistikou, píše do různých periodik (Reflex, Mediažurnál), napsala několik pohádek jak pro magazíny, tak pro rozhlas.

Alice Tejkalová

 
zavřít