Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Odborná a technická literatura> Ekonomická literatura>kniha Internetový marketing

Obálka titulu Internetový marketing

Internetový marketing

Prosaďte se na webu a sociálních sítích

Viktor Janouch

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, 1× DVD, brožovaná, 304 stran, 16,7 × 22,5 cm, česky - více

Běžná cena: 389 Kč
U nás ušetříte: 39 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 350 Kč

Cena je včetně DPH 15 %
(Cena bez DPH činí 304,35 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH)

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 0 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr na třech místech v Praze (20 Kč) nebo ve skladu v Horoměřicích.

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 1 pracovního dne.
Dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

Zvyšte profit díky SEO, Skliku, Google Adwords, Facebooku či YouTube


Marketing na Internetu vyžaduje připravené lidi! Marketérům už nestačí pouze znalosti marketingu. Musejí mít povědomí o technických aspektech, aby věděli, jak nejlépe tento marketing provádět.

Zkušený lektor a vyučující vám vysvětlí všechny technické aspekty úspěšné propagace na Internetu a podělí se s vámi o řadu zkušeností z marketingové praxe. Naučíte se také své internetové aktivity měřit a vyhodnocovat. Kniha je tak vhodná nejenom pro všechny tvůrce, správce a majitele webových stránek, ale také pro marketingové manažery, konzultanty a asistenty.

Dozvíte se mimo jiné:
Jak marketing na Internetu funguje
Jak provádět optimalizaci webů pro vyhledávače (SEO)
Jak tvořit text orientovaný na zákazníka (copywriting)
Jak budovat zpětné odkazy
Jak na inzeráty a reklamní kampaně v PPC systémech
Jak na podporu prodeje v e-shopu a ve vztahu B2B
Jak se prosadit na sociálních sítích
Jak na virální marketing a e-mailing
Praktické ukázky zahrnují tyto technologie a služby: Seznam Sklik, Google Adwords, AdFox, ETARGET, Google Analytics, Facebook, YouTube, Twitter, Lidé.cz, SEO, RSS a další.

DVD obsahuje:
Videotutoriály, přednášky a školení v češtině
Výukové materiály a přehledové studie
Softwarové nástroje pro blogování, e-mailing či PCC kampaně
Užitečné odkazy na blogy a další zdroje informací o marketingu

O autorovi:
Viktor Janouch je konzultant a lektor v oblasti marketingu, především marketingu na Internetu. Vyučuje na Univerzitě Pardubice a pořádá otevřené i firemní semináře a kurzy. Věnuje se také řízení projektů, optimalizaci a copywritingu. Jako autor má na svém kontě řadu odborných článků a knihu Internet marketing.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Internetový marketing

  • Nakladatel: Computer Press
  • ISBN: 978-80-251-2795-7, EAN: 9788025127957
  • Popis: 1× kniha, 1× DVD, brožovaná, 304 stran, 16,7 × 22,5 cm, česky
  • Rozměry: 16,7 × 22,5 cm
  • Rok vydání: 2010 (1. vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Viktor Janouch

 
zavřít