Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Naučná> Společenské vědy> Média a komunikace>kniha Jak rozumět médiím

Obálka titulu Jak rozumět médiím

Jak rozumět médiím

Extenze člověka

Marshall McLuhan

Popis: 1× kniha, vázaná, 400 stran, 13 × 20 cm, česky - více

Běžná cena: 449 Kč
U nás ušetříte: 45 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 404 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 367 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Mám zájem
Rozebráno
Rozebráno
Titul je vyprodaný.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Anotace

Marshall McLuhan (1911–1980) je jedním z nejvýznamnějších teoretiků masových médií a sociologů kultury a jeho dílo patří k základním pilířům společenských věd. Nejznámější kniha, eseje nazvané Understanding Media, byla sice napsána již v roce 1964 (česky Jak rozumět médiím vyšlo v roce 1991), přesto jsou však autorova východiska v uvedených oborech stále citována, ať už zastánci jeho teorií, či odpůrci. Některé jeho termíny zdomácněly i mezi laiky – pojem „globální vesnice“ či spojení „poselstvím je médium“ jsou s nástupem internetu a nových médií často připomínány.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Jak rozumět médiím

  • Nakladatel: Mladá fronta
  • ISBN: 978-80-204-2409-9, EAN: 9788020424099
  • Popis: 1× kniha, vázaná, 400 stran, 13 × 20 cm, česky
  • Rozměry: 13 × 20 cm
  • Rok vydání: 2011

Recenze

Recenze v Médiích

Pochopme Jobs-Zuckerbergovu galaxii

Stanislav Šulc, E15, 9.6.2011
Existuje pramálo smysluplných knih zabývajících se médii. Tou nejdůležitější a nejpozoruhodnější je jednoznačně publikace z roku 1964 Jak rozumět médiím. Extenze člověka amerického filozofa Marshalla McLuhana, která podruhé v češtině vychází ke stému výročí autorova narození. (...) Není se čemu divit, že nakladatel knihy po jejím přečtení McLuhanovi oznámil, že nebude úspěšná, protože je z 90 procent nová. Úspěšné knihy jsou nové maximálně z deseti procent. Ani nepřekvapí, že autor v mnoha pasážích předpovídá vznik internetu (ačkoli jej tak nenazývá). McLuhanův manuál pro odhalování důsledků existence médií je mimořádně cenný i dnes. Pomůže nám pochopit alespoň některé dopady naší tendence trávit co největší čas ve virtuálním prostoru. A napadne nás také otázka, extenzí čeho jsou sociální sítě. McLuhan označuje elektrickou síť za extenzi našeho vědomí, Facebook Marka Zuckerberga a sítě Stevena Jobse začínají přípomínat extenze samotného života. Co to s sebou přinese, se můžeme jen dohadovat. Po přečtení McLuhanovy knihy ale budeme mít lepší nástroje pro takové poznání.

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,
 
zavřít