Leslie de Chernatony - Značka: od vize ...
Snížená cena

Značka: od vize k vyšším ziskům: Strategický proces budování a posilování značky

Nakladatel: Computer Press
Rozebráno
179 Kč
pohlídat

Anotace

Publikace prezentuje pracovníkům oddělení marketingu a řízení značky a studentům praktické postupy pro zdokonalování značky. Autor se snaží vysvětlit jak se vize, hodnoty, kultura a kompetence prolínají s externími aspekty a poskytuje cenné rady při rozvoji vnitřně soudržných značek. Kniha odráží aktuální teoretické poznatky a jsou v ní začleněny nejnovější zkušenosti z praxe.

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Značka: od vize k vyšším ziskům
Autor:
de Chernatony, Leslie
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025120071
Doporučená prodejní cena:
499 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 332 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm