Gavin Ambrose, Paul Harris - Designové myšlení

Designové myšlení: Grafický design

Nakladatel: Computer Press 2011
Rozebráno
449 Kč
pohlídat

Anotace

V čem tkví schopnost designéra přicházet s kreativními nápady, přesvědčit svými návrhy klienta a mít s výsledným produktem úspěch u cílového publika? Kniha odhaluje metody a myšlenkové pochody používané úspěšnými světovými designéry a reklamními studii v procesu, který vede k výslednému dílu, ať už jde o reklamní tiskoviny, firemní brožury, webové...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Designové myšlení
Autor:
Ambrose, Gavin a Harris, Paul
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025132456
ISBN:
978-80-251-3245-6
Doporučená prodejní cena:
499 Kč
Originál:
Basics Design 08: Design Thinking
Překlad:
Magera, Ivo
Popis:
1× kniha, brožovaná, 192 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2011 (1. vydání)