Erik du Plessis - Jak zákazník vnímá značku

Jak zákazník vnímá značku: Nahlédněte s pomocí neurovědy do hlav spotřebitelů

Nakladatel: Computer Press 2011
Rozebráno
359 Kč
pohlídat

Anotace

Autor s pomocí neurovědy odhaluje způsob, jak lidé uvažují o značkách, analyzuje jejich nákupní chování, zkoumá vliv dlouhodobějších pocitů na rozhodování. Radí, jak se trefit na jejich tlačítko „koupit“. Přenáší poznatky z výzkumu mozku do světa reklamy a zjišťuje tak, co se odehrává v hlavách spotřebitelů. Neuromarketing je nový trend na...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Jak zákazník vnímá značku
Autor:
du Plessis, Erik
Nakladatel:
Computer Press
EAN:
9788025135297
ISBN:
978-80-251-3529-7
Doporučená prodejní cena:
399 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 256 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2011 (1. vydání)