Jozef Ftorek - Public ...

Public relations jako ovlivňování mínění: Jak úspěšně ovlivňovat a nenechat se zmanipulovat

Nakladatel: Grada 2012
Rozebráno
277 Kč
pohlídat

Anotace

Rozšířené vydání ojedinělé publikace je určeno zájemcům o oblast komunikace, manipulace, ovlivňování mínění a vytváření souhlasu - public relations. Kniha je určena zejména studentům komunikace a PR, pracovníkům v PR a marketingu, novinářům, politikům a dalším, kteří potřebují efektivně komunikovat s veřejností nebo zájmovými skupinami. Publikace...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Public relations jako ovlivňování mínění
Autor:
Ftorek, Jozef
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024739267
ISBN:
978-80-247-3926-7
Doporučená prodejní cena:
298 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 224 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2012 (3. rozšířené vydání)