Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Odborná a technická literatura> Ekonomická literatura>kniha Jak cool značky zůstávají hot

Obálka titulu Jak cool značky zůstávají hot

Jak cool značky zůstávají hot

Marketing zaměřený na generaci Y

Mattias Behrer a Joeri van der Bergh

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, brožovaná, 248 stran, 16,7 × 22,5 cm, česky - více

Běžná cena: 399 Kč
U nás ušetříte: 60 Kč (15 %)
Naše cena dnes: 339 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 308 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 7 pracovních dní.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

Autoři se zaměřují na marketing pro internetovou generaci, lidi narozené v letech 1982–1993. Radí, co mají, nemají rádi, jak upoutat pozornost této generace. Svá tvrzení dokládají mnoha průzkumy a případovými studiemi, v nichž se objevují světové značky jako Nokia, PlayStation, Coca Cola, Volkswagen, Smirnoff, Red Bull, Levi´s.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Jak cool značky zůstávají hot

  • Nakladatel: BizBooks
  • ISBN: 978-80-265-0002-5, EAN: 9788026500025
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 248 stran, 16,7 × 22,5 cm, česky
  • Rozměry: 16,7 × 22,5 cm
  • Rok vydání: 2012 (1. vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,
 
zavřít