Tom Markert - Zákazník má ...

Zákazník má vždycky pravdu: a dalších 49 pravidel pro poskytování skvělých služeb

Nakladatel: Pragma 2012
Rozebráno
133 Kč
pohlídat

Anotace

Jak zajistíte, aby byli vaši klienti štastní a spokojení? Budete-li se řídit zásadami shrnutými v příručce Zákazník má vždy pravdu. Autor zde srozumitelně a s důvtipem předkládá padesát základních pravidel, jak uspokojit a udržet si zákazníka - počínaje pravidlem "znát své produkty", přes pravidlo "nikdy neříkat ne", až po "požádat o pomoc, pokud...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Zákazník má vždycky pravdu
Autor:
Markert, Tom
Nakladatel:
Pragma
EAN:
9788073492953
ISBN:
978-80-7349-295-3
Doporučená prodejní cena:
148 Kč
Originál:
You Can't Win a Fight
Překlad:
Pumpr, Adam
Popis:
1× kniha, vázaná, 109 stran, česky
Rozměry:
13 × 18,6 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)