Psychologie reklamy

Nakladatel:  Grada 2012
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
427 Kč
459 Kč
Ihned
390 Kč
vybrat

Anotace

Další vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Psychologie reklamy
Autor:
Vysekalová, Jitka
Nakladatel:
Grada
EAN:
9788024740058
ISBN:
978-80-247-4005-8
Popis:
1× kniha, vázaná, 328 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 24 cm
Rok vydání:
2012 (4. rozšířené vydání)
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také
}