Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Odborná a technická literatura> Ekonomická literatura>kniha Psychologie reklamy

Obálka titulu Psychologie reklamy

Psychologie reklamy

Jitka Vysekalová

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, vázaná, 328 stran, 16,7 × 24 cm, česky - více

Běžná cena: 459 Kč
U nás ušetříte: 32 Kč (7 %)
Naše cena dnes: 427 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 388 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 7 pracovních dní.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Alternativní verze titulu Psychologie reklamy

Psychologie reklamy Elektronická kniha česky 390 Kč

Anotace

Další vydání úspěšné plnobarevné publikace s mnoha fotografiemi a obrázky přináší aktuální informace o reklamě a jejím působení a efektivnosti. Kniha je určena manažerům, specialistům a studentům marketingu a reklamy. Čtvrté vydání se nově věnuje například moderním směrům marketingové komunikace týkajícím se sociálních sítí, dále neuromarketingu, významu emocí a sociokulturním faktorům tvorby reklamy. Čtenáři dále získají aktualizované údaje o reklamě v médiích, seznámí se s novými příklady efektivních kampaní z roku 2010, dalšími příklady testování reklamy, novými údaji výzkumu postoje české veřejnosti ke značkovému zboží, novými poznatky k účinnosti reklamy na internetu atd. Publikace, jejíž hlavní autorka je uznávanou českou autoritou v oblasti psychologie reklamy, vám odpoví na otázku, jakou reklamu váš zákazník preferuje a jak vytvořit účinnou reklamu. Kniha nemá díky své komplexnosti a reflektování českých podmínek na trhu konkurenci.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Psychologie reklamy

  • Nakladatel: Grada
  • ISBN: 978-80-247-4005-8, EAN: 9788024740058
  • Popis: 1× kniha, vázaná, 328 stran, 16,7 × 24 cm, česky
  • Rozměry: 16,7 × 24 cm
  • Rok vydání: 2012 (4. rozšířené vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Jitka Vysekalová

 
zavřít