Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Odborná a technická literatura> Ekonomická literatura>kniha Hrdina nebo psanec

Obálka titulu Hrdina nebo psanec

Hrdina nebo psanec

Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Margaret Mark a Carol S. Pearson

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, brožovaná, 352 stran, 16,7 × 22,5 cm, česky - více

Běžná cena: 499 Kč
U nás ušetříte: 50 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 449 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 408 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 2 pracovních dnů.
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také získat vyšší podíl na trhu a zvýšit hodnotu firmy. Kniha nabízí jasně strukturovaný systém, který mohou využít všichni profesionálové z oblasti obchodu a marketingu.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Hrdina nebo psanec

  • Nakladatel: BizBooks
  • ISBN: 978-80-265-0027-8, EAN: 9788026500278
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 352 stran, 16,7 × 22,5 cm, česky
  • Rozměry: 16,7 × 22,5 cm
  • Rok vydání: 2012 (1. vydání)

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,
 
zavřít