Margaret Mark, Carol S. Pearson - Hrdina nebo psanec

Hrdina nebo psanec: Jak vytvořit jedinečnou značku pomocí síly archetypů

Nakladatel: BizBooks 2012
Rozebráno
449 Kč
pohlídat

Anotace

Hlavním předpokladem efektivního marketingu v dnešním vysoce konkurenčním a složitém světě je pochopení a využití archetypálního smyslu – tedy nalezení duše značky a její vyjádření způsobem, který se dotýká univerzálních pocitů a instinktů. Když tyto psychologické principy pochopíme a využijeme, můžeme dát značkám nejen význam, ale také...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Hrdina nebo psanec
Autor:
Mark, Margaret a Pearson, Carol S.
Nakladatel:
BizBooks
EAN:
9788026500278
ISBN:
978-80-265-0027-8
Doporučená prodejní cena:
499 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 352 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)