Malcom McDonald, Hugh Wilson - Marketingový plán
Snížená cena

Marketingový plán: Příprava a úspěšná realizace

Nakladatel: BizBooks 2012
Rozebráno
224 Kč
pohlídat

Anotace

Vytvoření efektivního marketingového plánu, který vašemu podniku poskytne konkurenční výhodu, není jednoduchá záležitost. Strategický marketingový plán by měl být jasným a jednoduchým shrnutím klíčových tržních trendů, hlavních cílových trhů a hodnot, které tyto trhy vyžadují. Měl by obsahovat jasnou hierarchii marketingových cílů a strategií...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Marketingový plán
Autor:
McDonald, Malcom a Wilson, Hugh
Nakladatel:
BizBooks
EAN:
9788026500148
ISBN:
978-80-265-0014-8
Doporučená prodejní cena:
999 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 688 stran, česky
Rozměry:
16,7 × 22,5 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)