Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Titul je vyprodaný.
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):

Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Alternativní verze titulu Onkologie v klinické praxi

Onkologie v klinické praxi Elektronická kniha česky 549 Kč

Monografie si klade za cíl informovat odbornou veřejnost o nejnovějších standardních přístupech v léčbě vybraných zhoubných nádorů a umožnit tak rychlou orientaci při rozhodování o dalším postupu protinádorové terapie. V textu jsou tudíž zohledněny mj. informace publikované na mezinárodních sjezdech a konferencích v posledních letech. Úvodní část knihy je věnována metodice klinického výzkumu v onkologii a základním informacím o principech radioterapie. Ve druhé, stěžejní části publikace, se čtenář setká s rešeršním zpracováním diagnostiky a léčby základních diagnóz, které syntetizuje poznatky klinické a radiační onkologie a umožňuje tak lékaři provést po přečtení krátkého textu kvalifikované rozhodnuti u konkrétního nemocného. Orientace v knize je usnadněna logickým řazením jednotlivých diagnóz ve shodě s aktuální verzí Mezinárodní klasifikace nemocí. Klíčovým faktorem pro výběr chemoterapeutických schémat byl průkaz jejich vysoké aktivity v randomizované studii. V případě existence více režimů se shodnou protinádorovou aktivitou byl do textu začleněn režim méně toxický. Pokud je radioterapie integrální součásti léčebného postupu, je součástí příslušné kapitoly také přesná definice cílového objemu a specifikace ozařovacích podmínek. Při výběru onemocnění se autoři soustředili především na nádory s vyšší incidencí. Diagnostika a léčba vzácnějších nádorových onemocnění v této knize není zpracována, neboť jejich léčba by měla být soustředěna do specializovaných center. Také hematologické nejsou diskutovány malignity, protože péče o tyto pacienty by měla být svěřena do rukou hematologů s odpovídajícími znalostmi, zkušenostmi a zázemím. Ve třetí části knihy jsou zpracována doporučení k provádění podpůrné léčby klinicky nejvýznamnějších stavů doprovázejících onkologická onemocnění (bolest, nevolnost a zvracení, poruchy kostního metabolismu, anemie, febrilní neutropenie, kardiotoxicita, nefrotoxicita a urotoxicita či kožní toxicita). Opomenuta není ani výživa onkologicky nemocných. Samostatnou součástí každého výtisku knihy jsou pak tři praktické přílohy – Interakce cytostatik, Optimální postupy při přípravě a skladování cytostatik a Hereditární nádorové syndromy.

Onkologie v klinické praxi

• Nakladatel: Mladá fronta
  • ISBN: 978-80-204-2663-5, EAN: 9788020426635
  • Popis: 1× kniha, vázaná, 532 stran, 16 × 23,5 cm, česky
  • Rozměry: 16 × 23,5 cm
  • Rok vydání: 2012

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Jan Novotný

Pavel Vítek

Pavel Vítek se narodil v roce 1976 v Ostrově nad Ohří. V mládí reprezentant ve skocích na lyžích. Později spěvák a kytarista v deathmetalové kapele. Úspěšně nedokončil PF UJEP v Ústí nad Labem. Byl také realitním agentem a kuchařem. V současné době žije na Mariánské u Jáchymova.

zavřít