Jaroslav Krupka - Česká reklama

Česká reklama: Od pana Vajíčka po falešné soby

Nakladatel: BizBooks 2012
Rozebráno
621 Kč
pohlídat

Anotace

Zajímá vás svět české reklamy a chcete se o něm dozvědět to, co jste ještě nevěděli? Stojíte o seznámení s autory nejslavnějších českých kampaní a reklamních sloganů posledních dvaceti let? Víte, kvůli které kampani vyhrožovaly anonymy jejímu autorovi smrtí a na jaké české reklamy se stěžovali velvyslanci jiných států? Tušili jste, že spory o...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Česká reklama
Autor:
Krupka, Jaroslav
Nakladatel:
BizBooks
EAN:
9788026500469
ISBN:
978-80-265-0046-9
Doporučená prodejní cena:
690 Kč
Popis:
1× kniha, vázaná, 264 stran, česky
Rozměry:
19 × 23,8 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)