kol. - Globální a ...
Otevřít stranu 99
Ke stažení

Globální a lokální v marketingové komunikaci

kol.
Nakladatel: VERBUM Publishing 2013
Ihned
69 Kč

Anotace

Kniha ukazuje, jak různě je možno pohlížet na dualitu vztahu globálního a lokálního ve světě marketingové komunikace. Jednotlivé kapitoly této kolektivní monografie si všímají postupů při propagaci určitých produktů nebo myšlenek na globální a lokální úrovni a zabývají se možnostmi jejich přenosu z jedné úrovně na druhou. Kniha je třetím dílem...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Globální a lokální v marketingové komunikaci
Autor:
kol.
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
Doporučená prodejní cena:
69 Kč
Popis:
Elektronická kniha, 136 stran, bez zabezpečení DRM, 2,0 MB PDF PDF, česky
Rok vydání:
2013