Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Cena je včetně DPH 21 %
(Cena bez DPH činí 431 Kč)

Mám zájem
Není v prodeji
Není v prodeji
U titulu vypršela licence.

Publikace uvádí velmi přístupnou formou návody nejen jak provádět „pasivní“ vyhledávání a využívání informací z nejrůznějších zdrojů, ale také jak „aktivně“ vytvářet tyto informační zdroje, tj. publikace různého druhu. Autor zde zúročil své bohaté zkušenosti jak z oblasti výzkumu, tak i z vedení odborného informačního střediska a technické knihovny. Kniha je velice systematicky a logicky rozčleněna do 12 kapitol. Autor píše velice čtivě a vhodně kombinuje odbornou teoretickou část s praktickými návody. Kniha sama o sobě je velmi dobrým informačním zdrojem, kde čtenář na jednom místě nalezne informace, které by jinak musel čerpat z řady různých zdrojů. Proto ji lze doporučit jak odborníkům, kteří se informacemi zabývají profesionálně, tak i běžným uživatelům, ale zejména studentům jakéhokoliv oboru, protože práce s informacemi je v dnešní době naprostou nezbytností.

Informační zdroje v odborné literatuře

• Nakladatel: Wolters Kluwer
  • EAN: 9788073577711, 9788074780776, 9788074780783
  • Popis: Elektronická kniha, 436 stran, bez zabezpečení DRM, ePUB ePUB, Mobi Mobi, PDF PDF, česky
  • Rok vydání: 2010

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Jan Vymětal

Doc. Ing. Vymětal Jan, CSc. Od roku 1959 byl nepřetržitě zaměstnán v Urxových závodech v Ostravě a ve Valašském Meziříčí – dnes DEZA, a.s. Třicet let pracoval v podnikovém Výzkumném ústavu pro koksochemii jako výzkumný pracovník a vedoucí výzkumné skupiny. V roce 1990 byl pověřen zřízením firemního informačního střediska, které vedl až do odchodu do důchodu v roce 2002. Od roku 1972 působí jako externí vysokoškolský pedagog. V současné době přednáší jako externista na PřF Ostravské univerzity, EkF VŠB-TUO, na Vysoké škole podnikání v Ostravě a na Vyšší odborné škole ve Valašském Meziříčí. Zaměřuje se na informační zdroje, využití informací v praxi, informační a znalostní management, na odbornou komunikaci a prezentaci. Je členem vědecké rady PřF OU, předsedou a členem státních zkušebních komisí pro obhajobu diplomových a disertačních prací a odborným konzultantem. Je členem České společnosti chemické (ČSCh), České společnosti průmyslové chemie, Českého svazu chemických inženýrů, American Chemical Society a New York Academy of Science.

zavřít