Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky: Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Nakladatel:  Nakladatelství NZB 2014
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
350 Kč
389 Kč

Anotace

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Celkové hodnocení
(1x)
Původně jsem knihu kupoval jako inspiraci pro název mojí nové firmy. Čtení mě v tom nejlepším smyslu úplně pohltilo. Ohromně mě to začalo bavit. Vedle bohatého, ale jasného návodu, jak vytvořit název firmy nebo produktu (plus varování jak to nedělat), obsahuje kniha i desítky nesmírně zajímavých příkladů ze světa a zvláště z české business history. Většinu věcí uvedených v knize jsem do té doby...
Více

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Recenze z medií

Co se skrývá za slavnými obchodními názvy

(…) Často jde o návrat do voňavých časů staré rakousko-uherské monarchie nebo do éry masarykovské první republiky. Slavné retro značky najednou prezentuje Oldřich Nový, Adina Mandlová a další dobové hvězdy. Jindy je to až překvapivě povedená invence propagačních pracovníků státních firem z období stalinismu i socialismu. (…) Díky pečlivému výzkumu se autorům podařilo složit bohatou mozaiku hmotné tuzemské spotřebitelské kultury 20. století. Vůbec poprvé je v knize zveřejněna i skutečná a nepřikrášlená historie takových názvů, jako například ETA nebo Kinedryl. Zajímavé jsou informace o počátcích tuzemské konzumace Coca-Coly v 60. letech 20. století. Publikaci doprovází bohatá obrazová příloha, složená z dobových reklam, firemních letáků i z ochranných vzorů jednotlivých značek.(…) Záleží jen na vás, zda budete knihu číst spíš jako vzpomínku na staré časy retro reklamy, nebo jako praktickou spotřebitelskou příručku. Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název… dává čtenáři k dispozici obě možnosti

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky
Autor:
Bauer, Zdeněk a kol.
Nakladatel:
Nakladatelství NZB
EAN:
9788090427273
ISBN:
978-80-904272-7-3
Popis:
1× kniha, brožovaná, 360 stran, česky
Rozměry:
14,8 × 21 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také
Kladivo na exekutora
Kladivo na exekutora
Lukáš Janata
135 Kč
O značkách
O značkách
Wally Olins
331 Kč
Všenáprava obrazem
Všenáprava obrazem
Jiří Všetečka
390 Kč
Značka: od vize k vyšším ziskům
Značka: od vize k vyšším ziskům
Leslie de Chernatony
199 Kč
Proměna
Proměna
Dan Heath, ...
287 Kč
Všechny řitě světa i ta má
Všechny řitě světa i ta má
Charles Bukowski
253 Kč
Management
Management
224 Kč
Do nitra společnosti Apple
Do nitra společnosti Apple
Adam Lashinsky
129 Kč
Jak vyzrát na exekuce
Jak vyzrát na exekuce
Martin Ježek
134 Kč
Paradox úroků
Paradox úroků
Adam Votruba
179 Kč
Zoner Photo Studio – úpravy snímků a postupy
Zoner Photo Studio – úpravy snímků a postupy
206 Kč
Tranzitivní ekonomiky
Tranzitivní ekonomiky
Jan Drahokoupil, ...
500 Kč
Ostrovy, na kterých ztroskotávám
Ostrovy, na kterých ztroskotávám
Lucien Deprijck
358 Kč
100 Illustrators / 100 Ilustrátorů
100 Illustrators / 100 Ilustrátorů
Steven Heller, ...
1 799 Kč
Vzestup a pád českého kapitalismu
Vzestup a pád českého kapitalismu
Martin Myant
405 Kč
Říkadla pro tři holčičky a jednoho kluka
Říkadla pro tři holčičky a jednoho kluka
Zeno Kaprál, ...
314 Kč
Částice na konci vesmíru
Částice na konci vesmíru
Sean Carrol
358 Kč
Napříč kontinentem soudobých dějin
Napříč kontinentem soudobých dějin
Jiří Pešek, ...
253 Kč
Léto mrtvých
Léto mrtvých
Gregory Hughes
269 Kč
Čísla
Čísla
Petr Klán
315 Kč
Perspektivy české energetiky
Perspektivy české energetiky
Dana Drábová, ...
511 Kč
Ten, kdo rozhoduje
Ten, kdo rozhoduje
Dennis Bakke
269 Kč
Špinavá válka I.
Špinavá válka I.
Andreas Lutz
278 Kč
Šedivějící hodnoty? Aktivita jako dominantní způsob stárnutí
Šedivějící hodnoty? Aktivita jako dominantní způsob stárnutí
Marcela Petrová Kafková
248 Kč
Q. E. D.
Q. E. D.
Burkard Polster
178 Kč
Z palety českých výtvarných umělců
Z palety českých výtvarných umělců
Jan Šula
155 Kč
Tři plus jedna
Tři plus jedna
Danka Šárková
224 Kč
Zpěv kovových velryb
Zpěv kovových velryb
Vlado Ríša
288 Kč
Etnografie
Etnografie
Yasar Abu Ghosh, ...
261 Kč
Dějinami za poznáním astrologie
Dějinami za poznáním astrologie
Zoša Kinkorová, ...
314 Kč
}