Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Odborná a technická literatura> Ekonomická literatura>kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

Obálka titulu Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

Tvorba názvu / obchodního jména krok za krokem

Zdeněk Bauer a kol.

Popis: 1× kniha, brožovaná, 360 stran, 14,8 × 21 cm, česky - více

Běžná cena: 389 Kč
U nás ušetříte: 39 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 350 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 318 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 1 pracovního dne.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky vás provede unikátním světem tvorby účinných obchodních názvů. První část knihy je určena především aktivním tvůrcům názvů z řad laické i odborné veřejnosti. Autoři publikace vysvětlují podstatu obchodního názvu, jeho smysl a důležitost. Copywriteři a marketéři zde najdou celou řadu kreativních tipů, jak při vytváření názvu postupovat a čeho se vyvarovat.
Podle doporučených postupů si můžete sami krok za krokem vytvořit obchodní jméno. Dozvíte se, která hlediska vzít v úvahu při změně názvu (rebranding) nebo při přeoznačení (rebadged, badge engineering). Autoři se nevyhýbají ani citlivému tématu pověsti, poctivosti a autenticitě obchodního názvu. Zmiňují také všechny klíčové zákonné požadavky, platné v České republice od roku 2014, vysvětlují rozdíly mezi dovětkem, zvláštním označením, obchodní značkou a ochrannou známkou.
Druhá část knihy obsahuje inspirativní příběhy více než tří stovek úspěšných obchodních názvů. V knize najdete mnohdy neznámé souvislosti ze světa obchodních značek. Na konkrétních příkladech zároveň lépe pochopíte, jak komunikace skrze atraktivní název může fungovat.

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Jak vytvořit atraktivní obchodní název firmy, služby, produktu, značky

  • Nakladatel: Nakladatelství NZB
  • ISBN: 978-80-904272-7-3, EAN: 9788090427273
  • Popis: 1× kniha, brožovaná, 360 stran, 14,8 × 21 cm, česky
  • Rozměry: 14,8 × 21 cm
  • Rok vydání: 2014 (1. vydání)

Recenze

Recenze v Médiích

Co se skrývá za slavnými obchodními názvy

Pavel Čech, Vašeliteratura.cz, 7.5.2014
(…) Často jde o návrat do voňavých časů staré rakousko-uherské monarchie nebo do éry masarykovské první republiky. Slavné retro značky najednou prezentuje Oldřich Nový, Adina Mandlová a další dobové hvězdy. Jindy je to až překvapivě povedená invence propagačních pracovníků státních firem z období stalinismu i socialismu. (…) Díky pečlivému výzkumu se autorům podařilo složit bohatou mozaiku hmotné tuzemské spotřebitelské kultury 20. století. Vůbec poprvé je v knize zveřejněna i skutečná a nepřikrášlená historie takových názvů, jako například ETA nebo Kinedryl. Zajímavé jsou informace o počátcích tuzemské konzumace Coca-Coly v 60. letech 20. století. Publikaci doprovází bohatá obrazová příloha, složená z dobových reklam, firemních letáků i z ochranných vzorů jednotlivých značek.(…) Záleží jen na vás, zda budete knihu číst spíš jako vzpomínku na staré časy retro reklamy, nebo jako praktickou spotřebitelskou příručku. Kniha Jak vytvořit atraktivní obchodní název… dává čtenáři k dispozici obě možnosti

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Praktická + záživná

David, 16.4.2014

(Toto je kvalitní recenze)
Původně jsem knihu kupoval jako inspiraci pro název mojí nové firmy. Čtení mě v tom nejlepším smyslu úplně pohltilo. Ohromně mě to začalo bavit. Vedle bohatého, ale jasného návodu, jak vytvořit název firmy nebo produktu (plus varování jak to nedělat), obsahuje kniha i desítky nesmírně zajímavých příkladů ze světa a zvláště z české business history. Většinu věcí uvedených v knize jsem do té doby vůbec netušil. A marketingově slibný název jsem si podle návodů v knize samozřejmě taky vytvořil! :-)

Zdeněk Bauer

 
zavřít