Marek Lapčík - Televizní ...

Televizní zpravodajství jako paradox: jak (ne)rozumět zpravodajství I.

Není skladem
- 11%
190 Kč
pohlídat

Anotace

Televizní zpravodajství sebe samo deklaruje jako jednu z nejvěrohodnějších reflexí sociální reality, nabízející univerzální sdělení určená všem bez rozdílu jejich individuálních znalostí a schopností. Že zdání reflexe skutečnosti jen úspěšně předstírá patrně není překvapující, rozhodně ne tolik jako fakt, že - opět velmi úspěšně - zastírá, že jde o...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Televizní zpravodajství jako paradox
Autor:
Lapčík, Marek
Nakladatel:
Univerzita Palackého v Olomouci
Edice:
Kultura-média-komunikace
EAN:
ISBN:
978-80-244-3326-4
Doporučená prodejní cena:
238 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 336 stran, česky
Rozměry:
14,6 × 21 cm
Rok vydání:
2012 (1. vydání)