Tomáš Barčík - Holistická ...

Holistická marketingová koncepce

Nakladatel: Ústav práva a právní vědy 2013
Rozebráno
207 Kč
pohlídat

Anotace

Publikace Holistická marketingová koncepce si klade za cíl přinést ucelenější pohled na holistickou marketingovou koncepci, která se v současnosti zdá být nejmodernější podnikatelskou koncepcí a jedinou možnou cestou vpřed. Princip holistického marketingu je vystavěn na čtyřech základních pilířích: vztahovém marketingu, interním marketingu,...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Holistická marketingová koncepce
Autor:
Barčík, Tomáš
Nakladatel:
Ústav práva a právní vědy
Edice:
Právo a management
EAN:
9788090524729
ISBN:
978-80-905247-2-9
Doporučená prodejní cena:
230 Kč
Popis:
1× kniha, brožovaná, 112 stran, česky
Rozměry:
15 × 23 cm
Rok vydání:
2013