Nacházíte se: Úvod> Oddělení> Umění> Všeobecné a ostatní>kniha Kreativita v reklamě

Obálka titulu Kreativita v reklamě

Kreativita v reklamě

Pavel Horňák

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze, napsat vlastní recenzi

Popis: 1× kniha, vázaná, 296 stran, 17 × 23,7 cm, česky - více

Běžná cena: 299 Kč
U nás ušetříte: 30 Kč (10 %)
Naše cena dnes: 269 Kč

Cena je včetně DPH 10 %
(Cena bez DPH činí 245 Kč)

Jaké bude vaše poštovné?
Zavřít

Poštovné

Pro zásilky po České republice si můžete vybrat z těchto způsobů doručení (ceny vč. DPH):

Česká pošta

Poštovné pouze 65 Kč - balík do ruky.

Kurýrní služba PPL

Poštovné pouze 65 Kč, doručení do 1 pracovního dne od expedice.

Osobní odběr

Nabízíme osobní odběr ve všech našich kamenných prodejnách (20 Kč). V centrálním skladu v Horoměřicích je vyzvednutí zdarma. Využít můžete také síť výdejních míst Zásilkovny (34 Kč).

Zásilky do zahraničí

Poštovné závisí na způsobu dopravy a hmotnosti zásilky. Cenu se dozvíte před dokončením objednávky.


Více o možnostech plateb a doručení

Přidat do košíku
Skladem
Skladem
Expedujeme do 2 pracovních dnů.
Zde zjistíte dostupnost na prodejnách
Zavřít

Tento titul si můžete zakoupit i v těchto knihkupectvích (za běžnou cenu bez internetové slevy):


Stav skladu v knihkupectvích bez záruky, kontaktujte prosím knihkupectví a knihu si rezervujte.

Skladem

Anotace

Na základě množství výzkumných projektů, které autor v rámci českých i mezinárodních grantů za ta léta vedl, poznatků ze svých výzkumů, knížek a studií o reklamě, ale i další odborné literatury i praxe reklamního textaře se pokusil vytvořit publikaci o tvořivosti nejen v reklamě.
Jejím přínosem by mělo být formulování vlastních teoretických postulátů, ale i praktické rady pro všechny ty, co se v reklamě ocitli. Na oblast reklamy autor aplikuje nejen teoretické zdroje a vědecké poznatky z oblasti kreativity, ale i z oblasti pozitivního myšlení.
Kreativita je nejen hledání a přinášení nových nápadů, postupů, ale často i boj. S okolím i se sebou samým. Zapalme si však nyní s ní dýmku míru a pokusme se v mírovém kouři najít její tajemství...

Zákazníci, kteří si koupili tento titul, koupili také

Kreativita v reklamě

  • Nakladatel: VeRBuM
  • ISBN: 978-80-87500-49-1, EAN: 9788087500491
  • Popis: 1× kniha, vázaná, 296 stran, 17 × 23,7 cm, česky
  • Rozměry: 17 × 23,7 cm
  • Rok vydání: 2014 (1. vydání)

Zařazeno v odděleních

Recenze

Podělte se s ostatními o svoje myšlenky:

Napsat vlastní recenzi

Uživatelské recenze

Průměrné hodnocení:

Zatím nikdo nehodnotil, zatím žádné recenze,

Pavel Horňák

 
zavřít