Hudba v reklamě: a dalších oblastech marketingové komunikace

Nakladatel:  VERBUM Publishing 2014
Skladem
Na prodejnách 
Dostupno na následujících prodejnách (bez záruky):
242 Kč
269 Kč

Anotace

Kniha hledá odpověď na otázku, jakým způsobem funguje hudba v reklamě. Zabývá psychologickým působením hudby a tím, jak hudba souvisí se společenským postavením člověka, a snaží se ukázat, jakým způsobem je možné toho využít v reklamě. Podrobně se...
Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Radim Bačuvčík

Český ekonom, muzikolog a vysokoškolský pedagog.

Zaměřuje se na sociální marketing a management neziskových organizací a hudebních institucí. V současnosti působí na své alma mater Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně - Fakultě multimediálních komunikací. Živil se také fundraisingem v Charitě Zlín a rok učil také na Univerzitě Tomáše Bati ve Zlíně.

Celý medailonek
Do oblíbených
Přihlašte se nebo registrujte a přidejte si autora do oblíbených.

Kategorie a témata

Bibliografické údaje

Název:
Hudba v reklamě
Autor:
Bačuvčík, Radim
Nakladatel:
VERBUM Publishing
EAN:
9788087500514
ISBN:
978-80-87500-51-4
Popis:
1× kniha, vázaná, 224 stran, česky
Rozměry:
16,8 × 23,5 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)
Zákazníci, kteří koupili tento titul, koupili také
}