Marcela Králiková, Pavel Šíma, kol. - Volební kampaně 2013

Volební kampaně 2013

Nakladatel: Barrister & Principal 2014
Rozebráno
269 Kč
pohlídat

Anotace

Strategie, osobnosti, rozpočty. Devět největších kampaní pod drobnohledem. Český politický marketing, jak jste ho ještě nepoznali.

Publikace Volební kampaně 2013 je první českou knihou, která nahlíží a rozebírá kampaně z marketingového hlediska. Jejími autory jsou členové Institutu politického marketingu (a další spolupracující autoři) s...

Zobrazit celý text

Čtenářské recenze

Zatím nehodnoceno :-(

Vaše hodnocení

Funkce je dostupná pouze pro přihlášené

Omlouváme se, ale hodnotit a komentovat knihy můžete pouze jako registrovaný uživatel po přihlášení.
Přihlašte se, nebo se zaregistrujte, pokud nemáte účet.

Buďte první a podělte se o vlastní zkušenost s knihou. Pomůžete tisícům nerozhodných čtenářů.

Autor/Autorka

Kategorie

Bibliografické údaje

Název:
Volební kampaně 2013
Autor:
Králiková, Marcela, Šíma, Pavel a kol.
Nakladatel:
Barrister & Principal
EAN:
9788074850264
ISBN:
978-80-7485-026-4
Doporučená prodejní cena:
299 Kč
Popis:
1× kniha, 1× Ostatní, brožovaná, 238 stran, česky
Rozměry:
16 × 23 cm
Rok vydání:
2014 (1. vydání)